Welke toolkit past bij jouw wervingsactiviteiten?
Op woensdag 8 december gaat de eerste landelijke publiekscampagne 'Doe meer met Taal' live. Dit is de eerste van een reeks deelcampagnes. De campagne richt zich op NT1'ers in de leeftijd van 20 tot 49 jaar. Voor gemeenten en organisaties komt er een toolkit met campagnematerialen beschikbaar. Alle materialen in de toolkit zijn rechtenvrij in te zetten om NT1'ers in jouw stad of regio te bereiken. Om deze toolkit zo goed mogelijk af te stemmen op de lokale wervingsactiviteiten van gemeenten en organisaties die met de doelgroep werken, horen wij graag aan welke materialen behoefte is.
Jouw voorkeur doorgeven
Hieronder staat een lijst met middelen die in de toolkit zouden kunnen komen. We horen graag waar jouw voorkeur naar uit gaat. Dat kan door een e-mail te sturen aan Joyce Sint Nicolaas van PR bureau HvdM: j.sintnicolaas@hvdm.nl. Op basis van de feedback kijkt het campagneteam wat er mogelijk is. Je kunt meerdere opties aangeven.
Opties voor inhoud toolkit (meerdere opties mogelijk):
- Video’s geschikt voor websites
- Video’s geschikt voor narrowcasting-kanalen, bijvoorbeeld in het gemeentehuis of bij huisartsen
- Video’s geschikt voor lokale omroepen
- Radiospot(s) geschikt voor lokale omroepen
- Banner advertenties geschikt voor websites
- Advertenties geschikt voor printmedia
- Posters A2 en A3, digitaal, zelf te printen
- Invulbare posters A2 en A3, digitaal, zelf te printen
- Posters geprint
- Kant-en-klare teksten over de campagne, geschikt voor bijvoorbeeld (nieuws)brieven
- Kant-en-klare teksten (posts) voor sociale media
- Video’s van 6 seconden voor sociale media
- Afbeeldingen voor sociale media
- Anders, namelijk...
Toolkit
Bekijk hier alvast de toolkit. Vanaf 1 december vind je hier de middelen die landelijk worden ingezet. Gedurende de campagne zal de toolkit, op basis van jouw input, verder worden aangevuld en bijgewerkt.
Wil je meer weten over de campagne? Lees dan het nieuwsbericht 8 december: Start campagne Doe meer met Taal.